GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Cravings och Krångel

2013-02-12 | 18:10:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Fy fasen vad det har krånglat på jobbet idag/Avanna idag. Sånt där riktigt energislukande tårframkallande krångel.
Jag hade helst bara stängt ner alltihop och gått och lagt mig men kämpade vidare och till slut löste jag problemen och krånglen och kom så även iväg till posten i tid med alla paket och beställningar.
Fick dessutom sällskap av mamma i snöyran. Och vi hann in en kortis på Lindex också och oj så mycket snyggt det fanns i butik nu. Fick massor av cravings, framförallt på detta:
 
 
Bilder lånade från Lindex Shop Online.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Helén
2013-02-12 - 18:34:41

Har oxå fluktat efter den gröna koftan. Enda problemet är att jag itne behöver en ny kofta. Men det stoppade mig iofs inte när jag köpte de andra 15 koftorna så det ska väl inte hindra mig nu heller =)

Svar: nej när det gäller koftor kära Helén så finns det inga stoppregler..alls.Go for it!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: