GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bloggisnpiration sökes...

2013-02-26 | 12:05:06 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni har en skön tisdag!
Jag känner mig som världens tråkigaste och mest ospännande bloggare just nu.
Men va sjutton..det är ju mest jobb, hus, städ som händer så blir inte så mycket att blogga om känner jag eller att det finns tid just nu att sitta och knåpa ihop isnpirerande inlägg.
Men jag vill ju säga HEJ till er varje dag.
Har ni nåt tips på vad jag ska blogga om, teckna, visa, skriva får ni gärna skriva det. Så kanske jag får tillbaka lite inspiration.
 
Kommentera 8 st

Kommentarer
Linnea
2013-02-26 - 12:34:39

Jag skulle jättegärna vilja se lite mer inlägg om ditt jobb! :)
Se vad du gör, vad som händer, hur du jobbar, och bilder bilder bilder!
En av anledningarna till att jag tycker om att följa din blogg är just för att du är egenföretagare, och det är det jag tycker är intressant att läsa om. Så gärna mer inlägg om det! :)

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik
2013-02-26 - 13:03:05

Jag tycker det hade varit kul med middagstips eller liknande. Om du har någon specialitet som du vill dela med dig av skulle det vara inspirerande. :)

Emelie Petersson
2013-02-26 - 13:08:32

Ett hej är alltid trevligt! Kan du inte teckna/blogga om hur ditt fantasi hus skulle se ut? Sedan ditt jobb och allt som händer där tycker jag personligen är väldigt spännande, fram för allt att du har din egna firma. Vilket är en dröm för mig :-)

Anna J
2013-02-26 - 15:28:02

Jag märker inte av att du är en tråkig bloggare, du bjuder alltid till i din blogg men visst kan jag komma med ideförslag. Du har redan fått flera bra ser jag, bla det om att du är egenföretagare och det gillar jag verkligen att läsa om. Något annat jag skulle vilja se och läsa om är hur rummen ser ut i ert hus, med tapeter och liknande. Inte att du behöver visa upp allt för jag kan förstå att du vill hålla en del privat men liknande bilder som du visar från ert fina kök. Sen gillar jag även när du visar collage med kläder och annat som passar ihop med dina tryckta t-shirts, linnen och annat som du gör. Sen gillar jag även dina boktips och när du tycker till om saker och ting så gärna mer sånt. :-)

Ella
2013-02-26 - 16:13:04

Fler recept, det du lagat på sistone har sett himla gott ut.

Sedan kanske en order från beställning till leverans, skulle va kul att se när du trycker etc

Josephine Karlsson
2013-02-26 - 17:36:27

Jag brukar försöka glömma bort bloggen någon dag eller två. Ta lite paus, det är oftast då inspirationen kommer tillbaka. När det inte är framtvingat.

Jelica
2013-02-26 - 19:22:30

Hej svejs!
Inget tips från mig tyvärr, ville bara tacka för en trevlig eftermiddag:)
Och Tack för kaffet för det sa jag säkert inte..
KRAAM

Svar: tack sjäv vännen! Det var kul, trevligt och uppskattat från min sida med !Hoppas vi ses snart igen!
Kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nina
2013-02-26 - 19:57:08

Hej gulliga du...jag gillar din blogg massor och ser fram emot att du bloggar som för några år sen med mycket kläder och skor visningar

Nina


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: