GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Archie´s Girls

2013-02-08 | 10:23:00 | Egocentrerat&Vardagligt

ÅH!
M.A.C Cosmestics släpper en sminkkollektion med Acke, Betty och Veronica!
Jag som dels är en sucker för söta förpackningar, dels en sucker för tecknat och så en sucker för Acke!
Älskade Acke när jag växte upp och köpte ju den tidningen så fort jag kom över den och köpte gamla nummer på serietidningsmarknader, loppisar och i seriebodar.
Som jag nämnt i denna blogg förut är ju serietidningarna Acke, Barbie och även Starlet som jag läste under 80 och 90talet en stor influens och inspiration i mitt egna skapande.
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Christina
2013-02-08 - 11:18:45

Åh vilka fina förpackningar. Blir att hålla kolla på MAC en stund. Det rosa läppstiftet i mitten var en riktigt fin färg :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: