GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ny väska, nytt bling, ny tid

2013-12-29 | 13:01:54 | Accessoarer

Väska: Lindex, Halsband: Lindex, Mobilskal: Avanna
 
Här kommer några bilder på min nya väska som jag köpte i förrgår på Lindex för ett av mina julklappspresentkort.
Jag har sneglat på den ett tag och tycker att den är så snygg. Oftast är det mest silvriga detaljer på väskor så jag fatsnade lite extra för att det var guldigt samt materialmixen mellan "skinn" och sammet.
Modellen känns även praktisk.
 
Bjussar även på ännu en bild på nya halsbandet jag fyndade med hjälp av mamma dagen innan julafton, för 75 kronor, även det på Lindex. Fick komplimanger för det på julafton av såväl svärmor som min lilla brorsdotter så verkae gå hem i alla åldrar, hehe.
 
Annars har jag en skön söndag, imorses tog jag  min första löprunda på två månader - haft uppehåll på grund av benhinnor bland annatoch det var så skönt att komma ut en sväng, bara jag, naturen, friska luften och musiken i öronen.
Efteråt städade jag bort julen här hemma. Känns skönt och rent unifrån och ut.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annika
2013-12-29 - 13:04:43

Snyggt!

Fashion Blogazine
2013-12-29 - 13:19:50

Riktigt snygga grejer!

Carolina - Stall Assla
2013-12-29 - 13:27:25

riktigt söt!

rememberthiis.blogg.se
2013-12-29 - 14:37:31

fin väskaa


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: