GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mellandagsrea..och lite årsresumé börjar..NU!

2013-12-20 | 19:17:33 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 

AVANNA vill önska alla kunder en riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!

Istället för mellandagsrea på vissa varor är det 25% REA på HELA sortimentet* från 20 december - 3 januari.

Använd koden XMASSALE i kassan.

Inga leveranser kommer skickas innan 2 januari. Mail besvaras sporadiskt.


* ej presentkort.

-----------

 

 

Ja nu tänker jag gå på lite julledigt! Självklart dock inte helt ledig för det är jag aldrig..jag funderar ju på företaget dygnet runt känns det som, jag kommer kanske uppdatera shoppen med lite nyheter och Instagram (@avannawebshop) och det finns alltid att göra med lite adminitrativt och marknadsföring.

Men jag kommer inte stå och trycka eller packa eller posta ordrar igen förrän 2 januari.

Och jag tycker det känns bättre med REA på ALLT än viss procent på vissa varor.

 

Det var en mysig sista butiksöppetdag idag. Julmusik, shoppingglada kunder, skumtomtar, kaffe, glögg, marshaller utanför osv.

Älskar detta♥

 

Snart är det dags att summera året som gott och jag kan redan nu säga att jag är oerhört stolt, glad och wooohooo:ig över att ha kämpat mig igenom och klarat av och fått företaget att överleva ännu ett år.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Mikaela
2013-12-20 - 22:18:48

Tusen tack för ännu ett år med en toppen-webshop där jag vill typ köpa allt :) Väldigt roligt att få ha följt dig och bloggen detta året. Tror bestämt att jag hittade hit tidigt i början på detta året. Men har varit väldigt dålig på att kommentera här tidigare, ska ändra på det nu. Önskar dig en God Jul och hoppas att du får en härlig ledighet. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: