GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

In xmasmood!

2013-12-21 | 22:25:26 | Egocentrerat&Vardagligt


Ahh jul! 
Nu känner jag att jag hamnat i julefrid och julero-läge. 
Jag känner kärlek och tacksamhet över mycket. 
Att jag har ett underbart mysigt hus att bo i och det med tre pälsklingar och en man som jag älskar . 
Jag har en underbar familj som ger mig kärlek och trygghet. 

Min lördag har varit riktigt härlig . Började som jag skrev tidigare idag med ett träningspass. Efter dusch och frukost blev det en riktigt lång rask promenad med mamma på över en mil. 
Oplanerat men oh så skönt! 

Mys i soffan med julfilmer och godis innan jag lagade hemmagjorda hamburgare till middag. Nötfärs med olika kryddor som serverades på rostad brödskiva med parmaskinka och mozzarella. Mums! 




Kommentera 1 st

Kommentarer
Jess
2013-12-21 - 23:20:29

Vad härligt, både den bragia lördagen och julkänslorna :) Har också haft en bra lördag, har hälsat på vår blivande katt som är åtta veckor gammal nu och hur söt som helst! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: