GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en skön mix

2013-12-29 | 20:33:02 | Avanna konst/design/foto

 
Zoe Shoulder bag/ Backpack, www.avanna.se
 
På min webshop www.avanna.se så säljer jag till största delen kläder och tygkassar och art prints med egendesignade motiv och en hel del smycken som jag också sitter och designar och sätter ihop själv. Senaste utvecklingen i mitt designande har varit mobilskal till Iphone med mina motiv på.
Men jag gillar att då och då köpa in lite väl valdra produkter som jag itne designat, bara för att ha en lite skön mix på min shop och för att det även är kul till mina lookbookplåtningar att så mycket som möjligt av det modellen/modellerna bär går att köpa på samma ställe.
 
Jag sitter nu och ser över lite inköp inför våren och en grej som kommer komma är ryggsäcken ovan.
Den kommer komma in om några veckor men går att förbeställa NU och jag tror den kommer sälja ganska så bra, särskilt den ljusa , för tänk så snygg den kommer vara till både jeansjacka eller mer armygrön jacka och kanske mer romantiska plagg fram i vår. Den går bära som både hand/axelväska och ryggsäck beroende på hur man fäster remmen.
HÄR kan du beställa den.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia
2013-12-29 - 22:29:31

åh vad snygga!

Fröken H
2013-12-30 - 21:02:18

Riktigt snygga! Skulle kunna tänka mig en sån i den ljusa nyansen:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: