GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dagen efter dopparedagen

2013-12-25 | 17:03:16 | Egocentrerat&Vardagligt




 
Hej på er bloggosfären och God Fortsättning! 
Hoppas ni har en mysig juldag och hade en underbar Julafton på alla sött och vis. 
Jag kommer återkomma med fler bilder från igår på julklappar och granar men tänker inte starta nån dator eller dra fran nån kamera idag. Bloggar lite snabbt från mobilen medan jag sitter invirad i den mysigaste filt vi fick igår av mamma och så tittar jag på Askungen. Den filmen är ju så mycket mer än snutten man ser i Kalles jul. 

Julaftonen var i alla fall underbar på alla sätt och vis och vi blem bortskämda av våra föräldrar/svärföräldrar med både julklappar , omtanke och god mat . Mamma bjöd bland annat på en gudomlig västerbottenostpaj och choklad/körsbärskaka och min svärmor på smaskiga köttbullar. 
Massa mys med mina älskade brorsbarn och så underbart det var att se när polly och scott fick möta tomten. 
Lugn och skön julaftonskväll med min karl och katterna . 

Idag har mamma och jag trotsat regn och gått över en mil innan vi värmde oss hemma med glögg och henmmagjord cappuccino i vår nya kaffemaskin ! 

Ikväll blir det spagetti med köttfärssås och ett glas rött. 

Njut ! 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Lina
2013-12-25 - 19:40:09

Oj, hello Carrie Bradshaw på översta bilden :-) God jul på dig!

Svar: haha bättre komplimang kan ju inte en som jag få!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emmlan
2013-12-26 - 17:01:16

Men hur snygg är inte du?! Håller med personen innan, väldigt Carrie Bradshaw!

Fröken H
2013-12-26 - 23:01:55

Håller med Lina, väldigt Carrie-esk var du på julafton. Snyggt! :D

Svar: Men åh tack fina fröken H!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: