GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Candy crush

2013-12-13 | 17:38:04 | Egocentrerat&Vardagligt


 
Nu har min karl begett sig iväg på julfest och jag ska därför spendera fredagskvällen allena. 

Inte mig emot . Jag ska njuta i vår stora härliga nya soffa, jag ska laga en smarrig pasta med grejer jag inte kan ha i annars som Stefan inte gillar, jag har dukat upp godis och snacks, tänt ljus och njuter av granen som står så grann. 
Vampire diaries och romantisk komedi står på schemat . 

Hopas ni alla får en lika mysig fredagskväll som jag tänkt ha! 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Carro
2013-12-13 - 19:24:39

Vad är det för film?
Jag är också ensam och vill kolla romantik... :P Sambon är inte riktigt med på den genren.

Svar: The big wedding 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linnéa
2013-12-13 - 19:51:28

Jäklar vad mummigt det där såg ut <3

Fröken H
2013-12-13 - 23:47:08

Bäst att passa på att ber ut sig ordentligt i soffan när man har chansen :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: