GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bohemisk hörna

2013-12-16 | 22:47:00 | Egocentrerat&Vardagligt



Idag tryckte jag två kuddfodral med egendesignade prints till vår nya soffa. Valde två lite nature-bohomotiv då det är den stilen jag vill gå litegranna åt nu. 
 
Jag har ju sålt och säljer kuddfodral på min webshop. Det är min moster som sytt fodralen som säljs på Avanna men det är ju inte  hållbart i längden .. Så jag söker med ljus och lykta efter leverantörer och grossister av just kuddfodral men det verkar svårt att finna. Tar tacksamt emot tips om ni har för just Avanna Home är nåt jag vill fortsätta utveckla. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2013-12-17 - 03:56:35

vad fint :D

Hanna Karlsson
2013-12-17 - 07:20:10

Superfint. Har dock inga tips på leverantörer.

Anna
2013-12-17 - 08:57:47

Hej,
Jag brukar läsa smäm.se och hon säljer sina bilder på kuddfodral, kolla in hennes blogg och fråga henne var hon får tag på det.
Dina kuddar ser jättefina ut!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: