GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

snygg i truten

2013-08-19 | 09:11:44 | Egocentrerat&Vardagligt

linne, smycken och väska från www.avanna.se
 

God måndagsmorgon på er blogosfären! Hoppas ni mår bra!
Jag började denna dag med tandläkarbesök - vanlig undersökning som jag gör vartannat år ungefär i och med min friskvårdsförsäkring.
Och Tandläkaren nästan klappade i händerna när hon hade tittat och petat " åhhh så snygg mun, så glad jag blir!" och det är ju härligt att kunna glädja någon så där bara genom att ha skött tandborstning och flursköljning.
 
I väntrummet låg för övrigt en tidning om "Konstnatta" som går av stapeln här i bygden om cirka en månad..jag anmälde mig i våras men sen har jag inte tänkt så mycket mer på det...likjsom känt att " det är så långt fram"..men nu stod det där svart på vitt i en intervju om just Tidaholms utställare att " Anna Larsson kommer ha en egen utställning på Rudbecksgymnasiet"..ojoj.
Kanske bäst att börja planera och så nu.
 
Så nu ska jag äta frukost skiva denna veckas att-göra-listor och jobbstrukturer där förutom då Webshopjobb , skall innehålla en företagsplåtning med min Pollypixkollega, möte och lite annat med Favoritboken.se, och så då börja ta tag i Konstnattatjolahejset!
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Angelica
2013-08-19 - 09:34:18

Härligt att börja veckan med en så positiv grej, grattis till dig ;)
Ska oxå vara med på konstnatta, fast här i obygden då såklart, spännande ;)
Ser fram emot torsdag!! :) <3 KRAM

Svar: haha ja alltid härligt att höra att man är snygg nånstans hihi =)
Ser också fram emot torsdag vännen! Kramar!
<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2013-08-19 - 21:40:13

Kul att kunna glädja tandläkaren! Själv fick jag inte samma glada läten tyvärr, men jag har ju bara mig själv att skylla...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: