GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

skull print and tacos

2013-08-13 | 10:19:35 | Egocentrerat&Vardagligt

 
God förmiddag blogosfären! Hoppas ni har en bra tisdag!
Jag har ganska så ont i en skuldra och axel och kan knappt vrida huvudet åt sidan så kommer känna mig lite handikappad idag när jag ska packa ordrar tror jag.
Och är det regnfritt mot kvällen ska jag plåta lite nya Avannalookbookbilder med Jossan igen.
 
På bilden ser ni hur jag såg ut igår kväll när jag och Stefan var hembjudna på tacobuffé hemma hos svägerskan och brorsan..så jäkla gott! Och lyxigt att bli bortbjuden på mat en måndag så där.♥
 
Älskar den där döskallescarfen - och du kan köpa en likadan på Avanna.se ! Även en tunnare skinnjacka åkte på ty igår kväll var det kyligt, buhu!
Stuprörsjeans och svarta ballerinas nedtill.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: