GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rörelseoskärpa

2013-08-15 | 10:56:41 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag är jag bra mör i benen kan jag tala om...på ett härligt sätt.
Började ju gårdagen med en joggingrunda på blygsamma 3,5 km.
Men mot kvällen blev det en lång och rask promenad med mamma på lite mer än 9 km.
Och som det inte vore nog så hade sambon min glömt sina nycklar när han åkte till jobbet så jag fick senare på kvällen cykla kors och tvärs över hela stan för att lämna dom.
 
Så maffiga varma kantarellmackor med ett glas rött satt riktigt fint till kvällsmat igår...yummie!
Och så "råkade" jag börja se om på Vampire Diaries..igen..but I love it!
 
Nepp back to work, har massor att göra idag. Hoppas ni alla har en fin torsdag!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-08-15 - 13:23:46

vilken härligt aktiv dag! :) 3,5km tycker jag allt är en bra runda ändå!

Hanna
2013-08-17 - 20:57:37

Vilken bra träningsdag det blev. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: