GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

no time to rest

2013-08-21 | 22:56:58 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag sov som en kratta inatt, typ två timmar totalt och dagen har gått i ett. Började med en företagsfotografering tillsammans med Pollypixkollegan - vi plåtade en begravningsbyrå som var missnöjda med de bilder de har nu tagna av annan fotograf. Men så konstigt det kändes att säga till begravningsentrepenörer att vi skulle ta lite mer livfulla bilder...haha.
Sen fortsatte dagen med massa data- och webshopjobb, redigering av bilder, en hel del telesamtal - bland annat eventuella bröllopsfotografbokningar.
Ett litet break mot kvällningen för en promenad med mamma innan jag ställde mig nere i fabriken/tryckeriet och packade och tryckte ordrar till 22.15.
Så nu känner jag mig ganska mör och hoppas kunna sova bättre inatt så jag är piggare imorrn när jag ska träffa Angelica som driver Favoritboken.se.
 
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-08-22 - 00:24:44

Hoppas du får en god natts sömn! :)

Svar: hoppas du haft en fin helg fina fröken h!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carina
2013-08-22 - 08:46:55

Hoppas att du får en fin dag nu

Svar: tack och detsamma!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: