GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Little black dress with pony tails

2013-08-11 | 14:33:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här såg jag ut i fredags kväll när jag gick ut och åt med mina föräldrar. En enkel svart klänning upphottad med flera halsband runt halsen, armband och ringar, döskalleclutch från Avanna, mina älskade nitklackar från H&M och favvojeansjackan från Cheap Monday. Valde lite lösa/slarviga råttsvansar till det hela för en lite mer hippie/bohemlook.
 
Igår hade jag en härlig tjejkväll med min bästa vän Karin och min svägerska, Vi satt här på altanen och lyssnade på musik, drack drinkar och öl och ciders och tog sen en tur framme på stan. Jag och Karin avslutade kvällen/natten med att äta en himmelsk pizza ute i sommarnatten.
 
Nu ska jag ställa mig och laga en pastagratäng och vänta in min karl som kommer hem idag efter flera dagar borta.
Kommentera 2 st

Kommentarer
AnnSofey
2013-08-11 - 15:04:17

http://annsofey.wordpress.com/

Lovely pictures :D

LORISSA LOVEBOMB
2013-08-11 - 16:13:36

Mmmmh, pastagratäng, huuur gott!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: