GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

like a hurricane

2013-08-29 | 22:10:05 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godkväll blogosfären!
Hoppas ni haft en finfin torsdag!
Jag har inte hunnit blogga förrän nu. Dagen började med lite datajobb och sen var jag på möte med en butik angående att ta in Avanna i sortimentet och yes, mötet kändes bra!
Sen vidare till en annan butik för lite andra samarbeten.
 
Mot kvällen tog jag mig en joggingrunda innan jag tog itu med städning av huset och efter en dusch belönade jag mig med goda vegetariska biffar, sallad, ost, parmaskinka och ett glas vin och en film i soffan.
 
Imorgon bitti blir det frulle på stan med min bästa vän innan jag åter slår upp dörrarna och har "butiksöppet" för alla som har vägarna förbi!
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-08-30 - 21:26:20

Kul att mötet kändes bra! :D

s p i n d e l t j e j e n
2013-09-01 - 17:14:02

Läcker outfit! :)

Svar: tack vännen!kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: