GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hell yeah it´s friday!

2013-08-23 | 16:54:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Linne från www.avanna.se, underbara skor från H&M och gamla jeans från Gina Tricot.
 
Åh vilken härlig fredag!
Sommaren har kommit tillbaka en sväng, det är varmt och soligt och underbart!
Började min fredag med en joggingtur och sen städning.
Lät håret självtorka i solen medan jag åt frukostmackor och har jobbat undan en del administrativt.
Lite fotoredigeringsjobb efter det innan det blev en promenad på nästan 1 mil med mamma efterföljt av utomhusfika och blomsterhandling för en blomstercheck jag fick av masingen tidigare i veckan.
 
Nu längtar jag efter pizza och vin som jag och darling ska förtära ikväll!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
ADARAS.se - Your blogazine
2013-08-23 - 22:07:18

Snygg outfit :)

Svar: tack fina du!!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: