GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fyra härliga collegetröjor med tryck!

2013-08-25 | 19:02:34 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Fyra stycken härliga nya collegetröjor som landat på www.avanna.seParistrycket är en gamal favorit jag dammat av som såldes på Nelly.com när det samarbetet begavs sig men då var det fler färger i trycket. Nu ville jag ha det mer grafiskt enkelt.
Deer Owl har bara funnits som poster på shoppen men finns nu alltså både på collegetröja och på tygkasse - båda ekologiska såklart.
Audrey Hepburn och "Dylan McKay" är också gamla porträttteckningar som jag aldrig använt till nåt men så kom jag att tänka på dom igår eftermoddag och testade dom lite och tyckte det passade på just grå college.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: