GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fly on the wings of love

2013-08-26 | 10:30:43 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag i lördags då, klädd i Avanna och H&M.
 
 
God förmiddag blogosfären och glad måndag och ny vecka på er!
Hoppas ni haft en skön helg!
Det har jag då den innehållit Anton Ewald och Hjobesök med svägerskan och Pollyhjärtat, milspromenader med mamma, massa god mat, godis och snacks i soffan framför filmer och serier med min älskade karl, mys med min fantastiska katter och så att sommaren gjorde comeback med sol, blå himmel och värme!
 
Jag har kickstartat månagen med veckans första löptur och slog enligt Runkeeper nya rekord både på distans, uthållighet och kalorier, så heja mig!
Nu är jag redo att ta tag i denna dags och resten av veckans alla måsten. Skriva att-göra-listor och strukturera upp är första punkten på agendan och det ska göras lite lyxigt med sen frukost ute på altanen.
 
Den här veckan ska jag bland annat ha butiksöppet för Tidaholmare och de som har vägarna förbi både onsdag och fredag och så ska jag på ett möte med en annan butik som eventuellt ska ta in Avanna i sortimentet.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
linah
2013-08-27 - 01:31:10

så snyggt:D

Svar: tack!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: