GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dogs and dreams

2013-08-14 | 21:10:49 | Foto/Fotografering

 
Det här är också en bild ifrån gårdagen där ni kan se lite av interiören i modellens mammas lägenhet...ahh så himla fint var det. Massa loppisfynd, bohemiska detaljer, vintageprylar och annat.
 
På bilden ser ni också lille lille Ossie som är Jossan hund som ju mer än gärna ville vara med under plåtningen.
Han ser nästan stolt ut på bilden tycker jag.
Jag är ingen hundmänniska annars, katter är ju min melodi..men när hundarna är så här små, yttepyttesmå - ja mindre än mina katter och är så ivriga och spralliga som denna..ja då blir jag lite hundsugen.
 
Men för att få lite Avannakoppling till bilden då så ser ni ju den oerhört snygga "Don´t stop dremaing" tygkassen ;)
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linafoto
2013-08-14 - 21:28:30

Svar: Taack så mycket :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: