GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunny days

2013-04-21 | 14:52:15 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären.
Hoppas ni har en skön helg och har lika ljuvligt väder som vi har här i Tidaholm just nu.
Räcker med en liten tunn kofta när man sitter i solen och näsan och pannan har allt fått lite färg.
Solen värmer så gott och jag påtar lite i trädgården. Läser lite tidning, bok, tar en kopp te ..idag tog vi fram trädgårdsmöblerna och fikade i trädgården. Lovely!
 
Idag försöker jag tanka energi och bara vara...inga måsten alls.
Som jag skrivit flera gånger det senaste är det mycket som känns tufft och motigt just nu och jag känner mig ganska så bräcklig och skör och det krävs inte mycket alls just nu för att det bara ska brista...det blir en del tårar för att lätta på trycket och jag har tur att ha så mycket kärlek kring mig att jag får stöd, pepp och kramar när jag behöver det.
 
Nej tillbaka ut i solen!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Lakritsdraken
2013-04-21 - 17:33:48

Puss och pepp från mitt håll också! :)

*kram*


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: