GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

premiär för altanfrukost!

2013-04-18 | 09:44:42 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon och god förmiddag blogosfären!
Hoppas ni fått en bra start på denna torsdag!
 
Jag har nu premiärätit frukosten på altanen för i år.
Satt på ena lilla trappan vid altandörren och småhuttrade i min kofta medan jag åt goda mackor och drack en kopp java medan regnet smattrade på taket..Så kändes ju som sommar..haha
Nej gud, låt oss få en väldigt varm och solig sommar i år!
 
..fast även om de flesta mest verkar minnas regn och tråkigt väder de senaste somrarna så är jag och min mamma lite tvärtom..vi minns att vi gick massor med promenader..satt ute och drack sangria och fikade och att vi hade kjol och shorts..bara det är varmt så är det ok..det är påbylsandet av massa kläder jag vill slippa på sommaren..så blir sol och solbränna liksom en stor bonus.
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Ida
2013-04-18 - 12:07:29

Ååh, vad härligt det låter! Längtar så mycket till vi flyttar in i vårt hus i sommar! Alla dessa frukostar på altanen, can't wait!! :)

Art By Tina - Konst & Fashion
2013-04-18 - 13:20:51

Himmel så underbart. Ger mig en kick av att fixa ordning våra balkonger. Kanske ska bjuda in vännerna på grill-mingel på balkongen i helgen. Det vore trevligt.

Jess
2013-04-18 - 14:39:58

Vad härligt det låter med frukost ute på altanen! Jag behöver inte heller ha konstant sol under sommaren, trivs fint med moln och 20-25gradig värme :)

Hanna Karlsson
2013-04-18 - 21:21:05

Vad härligt!

Elaine
2013-04-20 - 18:16:45

Mysig morgon :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: