GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

när man känner sig som the queen of fuck everything en stund

2013-04-23 | 08:50:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon och god förmiddag blogosfären!
Hoppas ni har fått en fin start på tisdagen!
 
Jag var uppe innan 06.30. Då regnade det men så närmare kl 07 slutade det så jag drog på mig träningskläder och joggingskorna och gav mig ut på en runda.
Är det nåt väder jag älskar att springa i så är det precis när det har regnat så här på våren när allt bara känns friskt, nytt och fräscht.
Och tillsammans med lite bra musik i öronen och härlig luft kan man få känslan av att queen of fucking everything för en stund.
 
Nu är jag redo att ta itu med dagens jobb och måsten!
 
pic made by me!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Evelina
2013-04-23 - 09:08:33

Du kanske skulle börja sälja träningskläder med power-statements och schyssta illustrationer? Skulle säkert sälja! :)

Svar: finns några linnen och magtröjor på www.avanna.se med träningscitat.=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2013-04-23 - 09:55:47

Oj, morgonpigg! Härligt med en joggingrunda på morgonen, var ute igår och trodde jag skulle dö de första kilometrarna men sen var det så skönt. Hoppas resten av dagen fortsätter lika bra :)

Emma
2013-04-23 - 11:25:56

Duktigt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: