GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my little walk-in

2013-04-01 | 13:04:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej på er blogosfären!
Ny vecka, ny månad och röd dag - härligt!
Jag och Stefan kickstartade måndagen med en spring/joggingrunda. Samma runda som i fredags men fy fan vad mycket jobbigare det kändes idag, var på väg att ge upp flera ggr men nej jag kämpade på. Men antar att benen var rätt möra efter fredagsens springtur samt alla långpromenader.
Nu kommer jag nog köra en vilodag eller två.
 
Igår kväll slet jag med min lilla klädkammare som varit ett mindre katastrofområde sen vi flyttade in...kläder i högar på golvet, kvitton, bortrivna klädlappar, tomma tuggummipåsar etc ..ingen ordning alls..Men nu så nu börjar det bli riktigt fint.
Synd att klädkammaren är så liten..för det blir dels svårt att fota för att visa er och dels får till och med lilla korta jag gå med huvudet på sned när jag ska välja klänning eller hämta en tshirt då det är snedtak där inne.
 
Försökte fota så gott jag kunde i alla fall.
 
 

 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia
2013-04-01 - 13:33:59

fint! vill också ha en riktigt walk in :( haha

Hanna Karlsson
2013-04-02 - 17:12:40

Vad många skor du har. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: