GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lovely morning, busy week

2013-04-02 | 09:21:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon blogosfären. Hoppas ni har en fin tisdag och mår fint!
Jag sitter och går igenom mail och kundtjänstfrågor samt går igenom alla ordrar som trillat in under påsken.
Strukturerar upp, gör att-göra-listor och inventerar litegranna för att ha koll och ordning.
Denna vecka kommer bli väldigt busy med jobb vilket ju är helt lovely!
Har även fått iväg min nästa krönika till lokaltidningen.
Och ute skiner solen för fullt och värmer in igenom fönstret..så jag vågar tro på att våren kommer även i år så idag får det bli fikapaus i solvägg.
 
Oh nu är det Robin Stjernbers schlagervinnarmelodi på radion...ahh...Beacause of you...!
Känns fortfarande som ett tomt hål i hjärtat att jag missade finalen och låg på sjukhus då och mådde pyton och missade glädesegeryran och festen och euforin liksom..Oh well.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: