GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

a good day

2013-04-15 | 21:52:29 | Egocentrerat&Vardagligt

Vilken skillnad i kropp och knopp, psyke och känsla det varit idag mot för en vecka sedan.
Idag har jag inte känt mig trött eller gråtfärdig eller urlakad eller sönderstressad eller ledsen eller irriterad. Jag har inte känt deppighet eller oro.
Idag har jag bara känt lätthet, känt mig glad och sprallig och ljus.
Kanske beror det på att jag fått sova. Kanske för att vissa saker gått bra. Kanske för att jag kommit i ett par gamla  jeans i en storlek jag itne kommit i på länge. KAnske beror det på den härliga och skrattfyllda promenaden med mamma efter dagens jobb. Kanske beror det på en ny klänning.
Men mest tror jag det beror på det idag var dagen då VÅREN kom.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anna
2013-04-16 - 13:57:17

Åh underbar tisha!!! Var kommer den ifrån?

Svar: H&M några år gammal.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Grimgoth
2013-04-16 - 17:49:22

Älskar den där tröjan som du har, vart har du köpt den?
Och finns den i svart? :)

Svar: den köpte jag på H&M för några år sen.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2013-04-16 - 21:16:01

Va glad jag blir för din skull att livet känns lättare nu och ja, det är säkert våren som gör sitt till. Stor kram!

Svar: tack vännen!...jäkla skit att tidagen bara blev en stor motgång igen..trots varmt väder..oh well..det snöade inte i alla fall..hehe
Hoppas verkligen du kan ta dig neråt hit i sommar!

kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: