GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

old but new

2012-09-20 | 17:55:15 | Egocentrerat&Vardagligt

Huga nu verkar hösten vara här på allvar..
Förra veckan kunde jag klippa gräset i bara linne och trasiga baggyjeans och vart svettig.
Nu är det huttrigt och jag går mest runt i stickad tröja och tjockstrumpor.
 
Dags att plocka fram alla strumepbyxor igen då..så man kan använda sommarkjolarna ett tag till.
Hittade dessutom min militärgröna jacka jag köpte för några år sen..tror inte jag använde den alls förra året..så blev ju lite som en ny jacka.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Victoria
2012-09-20 - 18:46:29

Vilken snygg väska!! Vart har du köpt den??

Hoppas allt är bra med dig!
Kram :)

Svar: hej du..den är nåt år eller två år gammal från lindex.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Saratilda
2012-09-21 - 07:02:48

Vilken härlig blogg!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: