GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Boutique!

2012-09-30 | 20:36:16 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag har jag varit i Falköping i en massa timmar och stått i Boutique Violen där jag nu lanserats.
Så himla kul att få träffa kunder in real life så att säga och att komma utanför webben.
Och jag tycker så mycket om butiksinnehavaren Jessica dessutom vilket är ett extra stort bonusplus!
 
Har du också en butik och vill bli Avannaåterförsäljare?
Tveka inte att höra av dig på [email protected]
 
Boutique Violen är först och främst en blomsterhandel men som nu cokså vågar satsa på att bredda och mixa sortimentet med lite heminredning och mode/kläder/smycken.
 
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Anonym
2012-09-30 - 21:15:51

Grattis! Vad kul! :-)

Svar: Tack så hemskt mycket!Ja det känns kul att finnas i lite "riktiga butiker" också!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna Grundberg
2012-09-30 - 21:46:23

Men så roligt och så fint!

Svar: tack anna!massa varma kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ida
2012-09-30 - 21:48:29

Såg det på instagram, så himla roligt! Stort grattis till sig finis!

Svar: åh tack finaste Ida!kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2012-10-01 - 08:00:22

Vad roligt! :-)

Lisette Kepp
2012-10-02 - 00:57:53

Önskar någon i malmö skulle ta på sig detta. jag skulle vara i himmelriket då :) Kul att shoppa online men ännu roligare att gå och klämma på sakerna innan :)

Svar: ja det är ju nåt visst med att faktiskt få se grejerna live innan man köper dom, absolut.Men vet du nån liten butik i malmö där du tror Avanna skulle passa så tipsa mig så kanske jag kan kontakta dom =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Lisette Kepp
2012-10-02 - 10:33:47

Jag har ett par i huvudet som jag tänker på faktiskt. Ska bara ta en sväng förbi och skriva ner namnen! :)

Svar: great!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: