GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

BB

2012-09-21 | 13:35:10 | shopping, provrummet & cravings

 
Det här är en ny favorit i sminkväskan!
Det var ett prov på den i senaste Damernas Värld som räckte till två tester och det räckte för jag vart såld.
Aldrig sett en produkt faktiskt göra lite magi så synligt som denna och som den ju också lovar.
 Att en vit lös kräm på ett kick i ansiktet förvandlades till en perfekt täckande foundation, minimerade finnarna och fick mig att se piggare ut ...WOW!
 
Så gissa om jag jublade när jag dessutom klev in på Ica idag och såg att de gjort om butiken och nu har ett riktigt sminksortiment med både Maybelline, LÓreal, Max Factor och annat! Woohoo!
Tidaholm och Ica levererar, haha
 
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
carro
2012-09-21 - 13:42:53

Pris på den?

Svar: 149 kostade den =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Erika
2012-09-21 - 15:01:21

Måste testa denna då :)

Victoria
2012-09-21 - 23:33:52

Har hört många som rekommenderar den, kanske måste man prova på den ändå.

Svar: det tycker jag =)har knappt fattat vad detta med BB varit så var glad jag fick ett prov =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

IDASWARDROBE.com
2012-09-22 - 00:10:49

Det där är min bästa BB Cream! Så himla nöjd med den! Har testat garniers också, men den var inte alls lika bra (insåg jag när jag provade denna!).

Mitt Ica Maxi har också en jätteavdelning med massa roligt, handlar nog mest smink på ica faktiskt pga det haha :)

Kram fining!

Svar: ja jag blev ganska so blown away av det lilla provet som var i tidningen, vilken mirakel produkt!har inte alls hängt med i det här med BB heller .

fasen vad fin din nya frisyr är gumman!

kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2012-09-22 - 14:19:13

Åh vad bra med sminktips!! Tycker det är rena djungeln så älskar verkligen såna här tips!!

Svar: va kul! då ska jag försöka bli bättre på det =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Mikaela
2012-09-22 - 20:57:29

Jag gillade också det provet. Vet du hur det är med mineraloljor i den?

Svar: nope ingen aning men tror det både är mineraler parabener och annat i den.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: