GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

men va fan!

2012-10-03 | 22:23:24 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har inte sett en enda reklamsnutt om det hela, jag har inte sett eller hört eller läst en stavelse om det...
Så är det så konstigt att jag helt och hållet missade att det tydligen var säsongspremiär av greys Anatomy på Kanal5 ikväll!?
Järnspikars sablar också.
Känner mig lite snuvad på konfekten här..ni vet när man väntar och väntar i flera månader på att en serie ska börja igen och premiärkvällen inväntas nästan andäktigt och man kanske köper hem nåt extra gottigt och man förbereder sig, tänder ljus, tar på bästa mysbrallorna och tar fram finfilten...
 
Nej här satt man och knaprade knäckemackor med torr leverpastej och helvsneglade på Dallas med laptopen i knäet medan man stadigt såg Facebookstatusarna uppdateras här och var om Greys..
 
Suck.
 
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)
2012-10-03 - 22:53:24

Jag satt och bölade till det i helgen... BUHUUUUUU!! =(

Emma
2012-10-04 - 10:01:00

Nej vad synd! Man måste ju se premiären! Men det kommer fler tillfällen fina du!

johanna
2012-10-04 - 10:13:56

nooo jag missade det också!!

Sofie- Foto
2012-10-04 - 12:55:53

Åh tur att du påminde mig igen så jag inte glömmer att se premiäravsnittet! ;)

Lottis
2012-10-04 - 22:58:43

Jag såg... och grät... och grät lite till... Vet inte vad jag ska tycka om den här säsongen än så länge... =/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: