GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lite update om väskorna

2012-10-12 | 12:22:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
♥ Nu är den här ursnygga döskalleväskan slutsåld på www.avanna.se
Jag ska dock göra allt jag kan för att få tag på fler då efterfrågan är stor.
 
♥ Det finns bara ett fåtal ex kvar av denna kuvertmodell av döskalleväska och bara nån enstaka vit sjal kvar, de svarta sjalarna finns det lite fler utav kvar.
Kuvertväskan är det heller ingen väntetid på längre då den anlänt tidigare än beräknat så den finns i lager för omgående leverans!
 
 
♥ Av Boho Fringe Bag finns det både svarta och bruna kvar men fler bruna än svarta och de svarta säljer ganska så snabbt just nu.
 
Alla väskorna hittar ni hos www.avanna.se HÄR!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Caroline
2012-10-12 - 15:18:34

Så kul att en väska redan sålt slut :-) Men inte så konstigt, för den är riktigt snygg :-)

Trevlig helg!

Emme
2012-10-13 - 12:50:09

Hej, jag beställde väskan längst upp i tisdags och förbetalade också. När beräknas väskan komma? Blev lite rädd när du skrev att den är slutaålf o som jag beställde + betala. Roligt att läsa din blogg i övrigt ^^

Svar: Hej!Alla som köpt väskan kommer givetvis att få den, men nu är den slutsåld så den går inte längre att beställa.
Som det stod vid väskan kommer det ta ca 20 arbetsdagar i leverans men förhoppningsvis snabbare.
Men som sagt, ni som beställt kommer få era =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Miss Naily A Fucking Rockstar
2012-10-13 - 23:54:07

Men gud vilka snygga väskor! Jag har slarvat lite med att läsa din blogg så jag har ju missat det här. När kommer dom in igen? Inte konstigt om de har tagit slut snabbt för dom e ju dö läckra!

Svar: det är bara en av väskorna som är slut inte alla. Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: