GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lite drömmar, tankar, planer

2012-10-07 | 14:30:51 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Länk till väskorna --> HÄR och till scarvsen --> HÄR
 
 
Nu är det bara nåt enstaka ex kvar att förbeställa av väskan till höger - som ju är så snygg samt de vita scarvsen. Trodde faktiskt de svarta  skulle gå fortast , men ibland har man fel, det är vita Ni verkar vilja ha ;)
Även väskan till vänster är det bara en 4 stycken kvar tror jag nu i lager.
 
Jag har länge velat bredda sortimentet på Avanna och erbjuda annat utöver det jag själv designar och producerar eftersom marginalerna ofta är så små och utpriserna , enligt många tyvärr, blir alldeles för höga.
 
Produkter med hög trendfaktor till riktigt bra priser. Och nu har jag ätnligen hittat ett gäng bra leverantörer med bra inköpsmarginaler.
Väskorna och sjalarna finns ju hos en del andra webshops , det har jag sett, men jag ligger en hundring och lite till under deras utpriser. Vilket känns kul att kunna erbjuda.
 
Kommer framförallt satsa på väskor tror jag eftersom det är nåt jag själv älskar och eftersom det nu mer här i lilla Tidaholm bara finns i princip Lindex nu mer att köpa väskor hos vore det kul att få snurr på den businessen och faktiskt kunna öppna en "riktig" liten butik så småningom med lite härligt blandat modesortiment och inredning som har öppet några dagar i veckan.
 
Vad skulle ni mer vilja se i sortiment hos AVANNA?
 
Kommentera 11 st

Kommentarer
Maria
2012-10-07 - 16:14:57

Åh, vad mysigt det låter med en egen butik!! Och väskor i sortimentet dessutom. Skulle också gärna ha något eget någon gång i framtiden.

Victoria
2012-10-07 - 18:37:58

Tack så mk, har två sådana killar här hemma :)

- Linnea -
2012-10-07 - 20:01:39

Fin blogg !! :]

Svar: tack linnea!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Chrissie
2012-10-07 - 20:03:15

Köpte en vit döskallescarfs förra året som jag aldrig användt. Hade lätt köpt en av väskorna om jag känt att döskallar är något för mig :)
Så himla kul att du utvecklar ditt företag vidare :)

Svar: tack chrissie!det tog mig 3-4 år innan jag använde min haha men nu älskar jag den-.
Och jag ska försöka hitta snygga väskor utan döskallar också =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2012-10-07 - 20:10:50

Öppnar du butik åker jag till Tidaholm på stört :) För övrigt tycker jag inredning är något som är hur kul som helst och ser gärna mer av det i ditt sortiment. Får också tillägga att jag är supernöjd med mitt inkalinne i svartvitt som kom i veckan :)

Svar: härligt gumman, bra att veta ;) hihi


och vad glad jag blir att du är nöjd Jess!
Massa kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Josefine
2012-10-07 - 20:35:21

mer inom heminredning, filtar/kuddar osv : )

Svar: ja det skulle jag vilja satsa på med =) särskilt kuddfodral!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ebba M's foto
2012-10-07 - 21:03:53

SV: Ja dom är underbara :-)

SSOFIAS
2012-10-07 - 21:15:38

Jaaa dom är härliga! =) Kram

Elena
2012-10-07 - 21:46:14

Tack för rabattkoden!

Är allt bra? :)

Svar: var så lite =)
allt bra här!
Själv?
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ina den FIna
2012-10-08 - 11:22:35

Jag har helt missat din webshop, den ska jag genast spana in och sprida rabattkoden vidare till mina fina läsare, kram på dig!

Svar: åh vad rligt att du gillar Avanna!Det värmer!
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

PAULINE
2012-10-08 - 16:49:03

Vad roligt att du breddar sortimentet Anna!! Kommer bli grymt tror jag :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: