GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

girls only

2012-10-07 | 10:16:11 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagsförmiddag blogosfären.
Har ni en skön helg?
Just nu äter jcg ägg och knäckemacka och sörplar te, småsneglar på Nyhetsmorgon och läser ikapp lite bloggar.
Tror det får bli en långpromenad i fina vädret sen.
Får inte inte INTE glömma reprisen av Greys Anantomy i eftermiddag sen heller.
 
Lördagen bestod mest av jobb. Stadens ena gym anordnade en "Girls Only" eftermiddag där företag var inbjudna att ställa ut och sälja och visa sina produkter och tjänster.
 
Jag och svägeskan ställde dels ut med POLLYPIX och många blev riktigt imponerade av vår fina portfolio.
Och så ställde jag ut med AVANNA WEBSHOP och sålde lite armband och kläder och örhängen.
Alltid kul att komma ut och möta lite kunder face to face.
Kvällen spenderades med min sambo, vi kollade på serier, åt god kycklingpasta och spelade frågesportspel.
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
PAULINE
2012-10-07 - 12:27:53

Åh, vad roligt! Utställningar och mässor är alltid lika kul! :)

Oliwia
2012-10-07 - 22:00:15

ooh älskar armbanden!

Svar: tack!finns på www.avanna.se
=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sabine-Välbefinnaren
2012-10-09 - 21:07:14

Kul med Girls Only event, och kul att det gick så bra för dig och svägerskan. Funderar... har du eget företag? Vad är det för företag?? Kram

Svar: hej du. Ja jag har eget företag sedan 2007. Du hittar det mesta jag gör på www.avanna.se vilket är min webbutik.Utöver den är jag illustratör och fotograf .
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: