GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

chic morning

2012-10-19 | 09:48:02 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Tillbringar min fredagsmorgon med min rosa lilla Macbook, mängder av te i Cupcakemuggen, bläddrar i det allra sista numret av Chic, håller på med inköp och budget till webshoppen samt gör lite förberedelser inför den plåtning jag och svägerskan ska göra kl 11 - hoppas regnet gör ett uppehåll!
 
Jag funderar på att ta n den här väskan i påsmodell till Avanna, den har lite kedjor, nitar och döskallar på sig.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Caroline
2012-10-19 - 12:55:35

Riktigt snygg väska :-)

Trevlig helg!

Svar: ja jag tycker den är döläcker =)
kram och detsamma!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2012-10-21 - 11:40:45

Älskar dina saker... definitivt en väska jag skulle vara intresserad av.
Hoppas du får en fortsatt Trevlig Helg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: