GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

be still..be still

2012-10-11 | 21:53:35 | Egocentrerat&Vardagligt

Efter en lång arbetsdag som dessutom innehöll både lite yrsel is kallen samt nån allergisk reaktion på armen cyklade jag hem en sväng till mamma och hon gav mig en flaska av mitt favoritvin och rådde mig att ha en skön kväll.
Sagt och gjort, det blev ett glas rött, en mumsig liten pizza som gräddasdes i ugnen medan jag tog en varm dusch och inmord i Yvonne Rydings underbara kroppolja satte jag mig sen i soffan med tända doftljus och sista avsnitten av Vampire Diaries säsong 3.
Idag är det ju premiär för säsong 4 i USA så kände för at se om de sista avsnitten..igen..för säkert 3:e gången.
Bästaste tvserie!
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Therese
2012-10-12 - 00:22:20

Håller helt med dig...bästa serien nånsin!! :) har längtat ihjäl mig till nya säsongen.

Melissa
2012-10-12 - 11:10:21

Jag håller med! Bästa bästa.Du fick en mysig kväll.Sånt gillas.

Melissa
2012-10-12 - 11:11:12

Just det, älskar ugglan som syns i bakgrunden.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: