GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

a good mix saturday

2012-10-13 | 15:18:50 | Egocentrerat&Vardagligt

Min lördag började med en härlig familjefotografering med Pollypix.
Trots ruggigt höstväder med jätteblåst och lite regn så blev det många skratt och mycket värme !
Därefter blev det en liten promenad och mathandling tillsammans med Stefan och jag hittade en ny spännande pocketbok med snygg framsida på Konsum som givetvis fick följa med hem.
 
Mamma kom förbi en stund och hjälpte mig göra jättefina höstplanteringar av den ljung jag köpte tidigare i veckan, hon piffade så fint med både äpplen och mossa, bästa mamma♥
 
Nu ska jag lägga mig i soffan med min nya bok och en kopp te innan vi ska hem till mina svärföräldrar vid sextiden och få god mat.
 
Min nya döskalleväska från AVANNA får givetvis följa med, så snygg!
 
 
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: