GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

what´s hat?

2012-11-25 | 10:32:40 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären! Hoppas ni har en skön söndag och helg!
Min lördags spenderades i Göteborg tillsammans med sambo, mamma, pappa, bror, svägerska och brorsbarn.
Målet var Lisebergs julmarknad, som i alla fall jag och mamma försökt komma iväg på nu i tio års tid men det har alltid kommit nåt emellan eller hänt nåt som satt käppar i hjulet...som 2002 när vi skulle hämta mamma på Landvetter och sen ta julmarknaden..men vi blev fast på flygplasten eftersom bilen hade frysit igen.
 
Det var jättefint på Liseberg i alla fall och kan bara tänka mig hur mysigt och vilken hög julfeelingfaktor det måste vara om det inte är så grått och regnigt som det var igår.
 
Innan tåget gick hem igen hann även jag och min kära svägerska gå i lite affärer. Vi hittade ingenting att shoppa alls.
Däremot gick vi all in för att prova hattar och mössor.
Jag är så himla glad över Mickan - min svägerska. Underbara starka fina människa ♥
 

Kommentera 4 st

Kommentarer
Mickan
2012-11-25 - 13:14:31

Vad du är fin hjärtat! Tack detsamma! Är så glad jag och barnen har dig! ❤
Jag har lite hatt-abstinens idag dock haha!

Clara Ringqvist
2012-11-25 - 15:38:12

Härligt!
Tack snälla fina du!

Sofia
2012-11-25 - 18:05:48

Mysigt med marknaden på Liseberg, den är ju helt fantastiskt vacker!

Anna J
2012-11-25 - 20:25:48

Härliga bilder! Kul att ha en likasinnad med sig när man är på stan.

Du blev jättefin i håret. Jag ska till frissan nästnästa vecka och går och funderar på hur jag vill ha det.

Ha en fin kommande vecka! Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: