GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vinterns lysande festmode och leverpastejmackor

2012-11-17 | 09:59:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godmorgon och god lördagsförmiddag på er blogosfären! Hoppas ni har en skön helg!
Jag klev opp strax innan 9 och gjorde mig en god frukost - mackor med leverpastej och saltgurka + rödbetsssallad. Bestämde mig för kaffe istället för (!) och så en liten "grekisk" yoghurt. Lite senaste Elle och Macbooken till det och Nyhetsmorgon på i bakgrunden.
Härligt!
 
Men nu ska jag packa kameraväskan, jag och svägerskan/Pollypixkollegan har en familjeplåtning om en timme.
Sen får vi se vad resten av lördagen bjuder på.
Vad har ni för planer?
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2012-11-17 - 10:35:44

Låter som en skön dag. Min lördag är planerad fram till 14 ungefär med bla tvättstugan och att bjuda min pappa på lunch. Sen är det fritt fram och som det känns nu så blir det en stor påse smågodis och filmtittande ikväll.

Ha en fin helg. Kram!

Svar: det låter som en bra lördag det med vännen!Smågodis blev jag väldigt sugen åp nu jag med..kanske får bege mig ut och inhandla en påse...eller vara "lat" och nöja mig med den choklad som finns hemma..

kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2012-11-17 - 12:53:08

Hoppas ni får en bra dag.

PS. tröjorna till Ida var precis så som jag tänkt mig. Hon kommer bli så fin. :-) Extra tack för rabattkoden, den hade jag inte förväntat mig.

Svar: Det tog ju lite längre tid att få hem tröjorna från leverantören än beräknat men det ska ju kompenseras tycker jag till er kunder =)Jättekul att du är nöjd Hanna!
Kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: