GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the girl behind the mask

2012-11-26 | 10:06:47 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godförmiddag blogosfären! Hoppas ni fått en bra start på denna nya vecka och måndag!
 
Jag har precis sköljt och dragit bort min andra omgång av ansiktsmasken Acne Killer och denna gång verkade den dra med sig mycket mer orenheter än första gången jag testade den.
Dock gjorde jag ju misstaget att jag kletade på masken..och sen gjorde frukostmackor med mycket pålägg. Gick ju inte äta dom när masken stelnade, haha. Teet var inte heller lätt att få i sig.
 
Skall srax bege mig ut i regnrusket och gå på massage. Kan knappt vrida huvudet åt vänster och höger skuldra känns bara som ett stort ömt blåmärke. Aouch.
 
Resten av dagen kommer ägnas åt Avannajobb så klart.
Trycka, packa och posta ordrar och så fortsätta förberede inför fredag - då ska jag ha mitt första "Öppet Hus" och min första test av lite "hemmabutik".
Hoppas det kommer folk!
Kommentera 6 st

Kommentarer
Tess - NinaTess.com
2012-11-26 - 10:42:07

Så fin du är i håret.
Kram // Tess.
fd. istla.se

Emma
2012-11-26 - 11:29:48

Alltså den där hårfärgen är SJUUUUKT snygg på dig.

Sofia
2012-11-26 - 13:10:53

Du är verkligen fin i den hårfärgen Anna! Den är mycket mjukare och varmare än den platinablonda.

Annie
2012-11-26 - 16:43:44

Ååh vad kul med öppet hus. Synd att jag bor så lång ifrån...:(

Btw du är superfin i håret!

Hanna
2012-11-26 - 17:14:33

Åh, hur tycker du den ansiktsmasken funkar?
Funderar på köpa. Beställer man från nätet eller finns d i butik?

Anna J
2012-11-26 - 21:36:07

Om jag bodde i dina trakter så skulle jag absolut komma förbi. Hemskt mycket lycka till. Måste kännas väldigt spännande kan jag tro.

Sen måste jag ju säga att du verkligen är så snygg i den här frisyren, än mer än vanligt.

Svar: tack finaste älskade du.Vore verkligen så himla kul om jag en dag fick träffa dig IRL.
Då skulle du få en stor varm kram och jag skulle bjuda dig på gofika!

massor med kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: