GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

scorpios rule!

2012-11-05 | 09:14:15 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godmorgon måndag och ny vecka! Efter en skön helg som bestått av närhet, familj, bebisgos, promenader, solariesolning, vin, godis, god mat, musik, doftljus, skratt, vila med mera så är jag mer än redo att ta tag i en ny vecka fylld med jobb av olika slag.
Idag blir det även lite födelsedagsfirande för min bror♥
Och till helgen är det min tur.
Jisses vi är så många skorpioner nu i familjen och en ny födelsedag varje vecka i fem veckor på raken.
Först Pollyhjärtat, sen lille Scottplutten, sen brorsan, därefter jag och sist ut svägerskan.
Men så är ju skorpioner bäst, hehe.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Karin
2012-11-05 - 09:30:33

Klart skorpioner är bäst! :)

s p i n d e l t j e j e n (och mitt liv som nybliven mamma)
2012-11-05 - 10:31:39

Jag vinkar till dig från hörnet idag ;))

Svar: så mysigt =)får gärna komma och säga hej på ritkigt med om ni vill ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Parre
2012-11-06 - 08:48:33

rosa Mac :o

Svar: mmm klart macen ska vara rosa =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: