GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

kassar, påsar, emballage, papp, plast..?

2012-11-27 | 11:53:58 | Egocentrerat&Vardagligt

Jösses vilken djungel det är då att få tag på bärkassar till mitt Avannas Öppet Hus på fredag...Vill bara ha en snygg men enkel rosa kasse, men det var jäsiken vad mycket olika avgifter, frakter och annat som tillkommer på varenda sida jag hittar och jag avskyr sidor där man måste maila för ofert hela tiden och det inte bara kan stå ett pris rakt upp och ner.
Suck.
Nån som har ett tips på ett bra ställe  med billiga kassar, snabb leverans och rosa ?
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Caroline
2012-11-27 - 12:16:49

Jag brukar beställa kartonger, packmaterial och sånt från packoplock. Har dock ingen koll på om de har rosa påsar.

Svar: nej de hade inte det..morr..och tyckte överlag de var dyra..?
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2012-11-27 - 13:39:00

vi hade samma problem vid bloggeventet och då vi skulle ha 75 goodiebags, som tur var hittade vi ett företag som ville sponsra..

Tyvärr är det ganska dyrt ch man måste oftast köpa ett visst antal, ganska många för att en skunna köpa!

Malin
2012-11-27 - 19:37:24

Åh, hade också behövt nu men har inte råd att köpa påsar...

Svar: åh vad ska du göra gumman?massa puss o kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2012-11-27 - 20:30:28

Ring image pack i Alingsås, dom fixar det mesta.

Svar: tack anonym för tipset!Det blev Imagepack och fick supersnabb leverans!
Tack så hemskt mycket!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

carro
2012-11-27 - 21:21:45

Har du kollat på Hem och Hobby (ligger i skövde och hjo) dom brukar ha billiga påsar!

Svar: ja jag är då och då på hem och hobby men de säljer väl inte storpack med "shoppingpåsar"?kram finis
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: