GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

busy friday!

2012-11-30 | 07:17:22 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon blogosfären!
Jag är uppe med tuppen idag för att fixa och hinna med allt nu inför "Öppet Hus"öppningen kl 14.
Så mycket smågrejer att tänka på att ha i ordning inför "riktiga" kundbesök kontra vad man behöver vid webshop.
Men ska bli så roligt!
...och en grej jag ska göra idag är att ta fram plastgranen och klä den så det blir extra juligt där nere i källaren.
Underbart för en juleälskare som mig som ju förra året dessutom knappt julpyntade alls då vi flyttade till huset den 23 december...Fast granen fick jag ju upp där på kvällen - går ju inte vakna på julafton utan gran!
 
Nepp, frukost nu sen jobba på!
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: