GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

börjar bli dags...

2012-11-06 | 22:18:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så där såg jag ut igår, kände mig inte lika tillfreds som dagen innan med hår, hy och smink..men men man kan inte alltid vara på topp.
 
Förresten, ni ser den jävligt grova utväxten där va?
Ja go vänner, det där är 8 månaders utväxt och på fredag är det ett år sen jag var hos frissan senast och blekte utväxt samt toppade håret...sen fick jag nån idé om att låta det vila ett tag från blekningar, gjorde sedan en hemmablekning i mars som inte blev helt lyckad och sen ville jag fundera på vad jag ville göra med håret då jag inte riktigt kände för platina längre och hålla på var sjunde vecka med att bleka bort min egna färg...så gick tidne och ju mer tid det gick desto mer vande jag mig vid den gräsliga utväxten..jag kom liksom över den och vips hade jag ju nästan en egen ombre..
Men nja...nu måste jag nog ta tag i det här snart igen...
frågan är bara vad sjuttsingen jag ska göra...?
Slingor kanske.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Maria
2012-11-07 - 18:00:09

Eller så låter du din naturligt fina hårfärg komma fram =)

Svar: tanken har slagit mig =)Men det kommer ju ta år...haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: