GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

all saints saturday

2012-11-04 | 10:44:46 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndags förmiddag blogosfären.
Hoppas ni mår bra!
Jag hade en jättefin lördag. Jag och Stefan tog en förmiddags promenad tillsammans, handlade lite gottigheter gick hem och fikade.
Sen kom min moster och mamma på besök, jag fick lite för tidiga födelsedagspresenter av moster - vin, choklad och rosa blomma och efter det begav vi tre oss till kapellet och tände ljus på gravar och deltog i en liten allahelgonaceremoni inne i kapellet.
Hem igen, mös till senaste Vampire Diaries innan jag och Stefan åkte hem till mina föräldrar och blev bjudna på jättegod mat och efterrätt och så fick jag ju även gosa med mina två små brorsbarn där♥
 
Vi kollade på Så Mycket Bättre, drack lite vin och öl innan jag och min karl spontant drog fram till krogen och tog några öl innan vi åkte hem och lyssnade på massa bra musik.
En skön och bra lördag på alla sätt och vis!
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: