GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Woman, I can hardly express

2012-05-27 | 10:10:12 | Outfits och Garderoben

God söndagsmorgon/förmiddag blogosfären.
Har ni vaknat upp i ett euforiskt eurovisionsegerrus?
Ja det var väl roligt att Loreen vann tycker jag.

Lördagen var underbart härligt med massa god mat, tårta, vin, grill, choklad och spenderades mestadels utomhus i trädgården med nära och kära♥

Idag är det Mors Dag. Älskade älskade mamma. Jag kommer aldrig med ord nog kunna säga eller skriva hur mycket min mamma betyder för mig, hur mycket jag älskar henne och den enorma beundran, respekt, kärlek, glädje jag känner för henne. ...och jag önskar så att alla kunde ha en lika underbar mamma som jag har.

Nåväl, så här såg jag ut igår:



Kommentera 1 st

Kommentarer
Maria
2012-05-27 - 10:48:22

Superfin klänning! :)



Förresten så kom jag på igår att colorsplash-armbandet jag köpte från Avanna förra sommaren matchar perfekt till linnet jag köpte nyligen!! :) http://marvelicious.blogg.se/2012/may/utkast-maj-27-2012.html#comment <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: