GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

thursday rainy shopping

2012-05-11 | 11:05:02 | shopping, provrummet & cravings

Det här är vad jag kom hem med igår:



Ny badrumsmatta, tvålflaska och två skärbräden i härliga färger från Lagerhaus. Fick även bakmått, två smörknivar och en korg av mamma. Köpte även två presenter till mamma där inne emn de kan jag ju inte visa här förrän hon fyllt år eller mors dag varit.




Blommig kjol och gula slappa shorts från H&M. De kostade 20 kronor styck på ett reaställ och känns som perfekta att tomta runt i trädgården i sommar. Fick dom av mamma.



En ljuvligt somrig klänning från Rut M fl. Så snygg till lite bränna, till jeansjacka och några döskallearmband .
Kommentera 3 st

Kommentarer
Malin
2012-05-11 - 11:51:00

Åå vad fin klänning! En sådan skulle nog jag också behöva... :-)

Viktoria
2012-05-11 - 12:22:26

Oh, Price Li Flower Dress - den är riktigt fin! Finns självklart på www.rutstore.se också för er som inte har någon återförsäljare av Ruts kläder i närheten. ;)



Jag tror den kommer passa dig perfekt, du klar fint i gult snygging!

s p i n d e l t j e j e n
2012-05-12 - 14:32:43

Jättesöta shorts, kjol och klänning, den färgen klär dig :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: