GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

that beautiful hippie girl

2012-05-08 | 19:20:31 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

AnnaWii är en av de mest inspirationsfyllda bloggarna jag vet. Jag älskar henes stil då hon fota klär sig precis så som jag vill göra själv men ibland inte vågar eller tyvärr inte har kroppen för.
Jag älskar att hon vågar färger, mönster, boho, etno, inka och sjuttiotal i ett annars ganska så svartvitt cleant modesverige.

Och jag blir så glad när jag ser hennes Dagens Outfit som består av både ett Avannalinne och ett Avannaarmband!

Kommentera 6 st

Kommentarer
smäm
2012-05-08 - 19:53:56

Håller med. Hennes blogg är ljuvlig! :) Fint linne + armband!

Anonym
2012-05-08 - 21:13:48

Haha tack! :) har använt kameralinnena en hel del där och de är alldeles lagom att jobba i. Ja det är faktiskt riktigt roligt! så roligt just på tre får där det är så varrierande varor och mycket olika kunder.



Okej, jag bara tänkte att det var kul att länka och visa att de fanns där jag hade nämligen inte sett de. det är lite lustigt att så fort en försäljare gör något så ska alla göra något liknande. haha :)

ANNAWII ♥
2012-05-08 - 21:35:58

Meeeeen gulle du! Det är lätt att klä sig snyggt när man har finaste linnet! Det är ett av favoritplaggen nu för så fort jag tar på mig det dyker en ny outfit upp i huvudet hihi



Kram

Annster
2012-05-08 - 23:08:33

Alltid roligt med inspiration :)

IDASWARDROBE.com
2012-05-09 - 10:05:38

Fantastiskt fin, både tjejen och outfiten! Måste kännas bra stolt att se henne bära upp dina plagg så fint :)



Kram!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-09 - 10:08:32

IdasWardrobe: Absolut fast jag blir alltid lika glad när jag ser nån bära Avanna, det värmer så i hjärtat vem det än är =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: