GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Så mycket snyggt så jag blir tokig!

2012-05-27 | 13:42:41 | Avanna konst/design/foto

bilddöskallar, armband, döskallearmband, döskallemix, färgade döskallar, trendigt, armband, mode
grafiskt, svartvitt, linne med tryck, rockigt, stilrent, style, kort linne, sommarmode, Avannadöskallearmband, trendiga smycken, färgade döskallepärlor, trendigt, smycken, Avanna
döskalle, tshirt, t-shirt, tee, magtröja, rockigt, snyggt tryck, t-shirt med trycklinne, tank, somrigt,mönstrad top, trendigt, Kalifornien, boho, surf, LA, eco, retro, t-shirt, teelinne med tryck, linne, top, mönstrad topp, lejon, foto, foto på kläder, print, rockigt, trendigt. boho, etno
döskallearmband, trendiga smycken, färgade döskallepärlor, trendigt, smycken, Avannadöskallar, armband, döskallearmband, döskallemix, färgade döskallar, trendigt, armband, mode

Ovan ser ni en del av mina personliga favoriter från AVANNA.SE
Och passa nu på att shoppa fraktfritt fram till midnatt med koden SKÖNAMAJ
Kommentera 5 st

Kommentarer
MIlla
2012-05-27 - 20:32:06

Försökte lägga en beställning och det gick bra, dock vägrar den SKÖNAMAJ koden..



Något trubbel med de? :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-27 - 21:02:54

Milla: Det tror jag inte, många som använt den under kvällen.

Glöm inte trycka på aktiveraknappen.

men skulle det inte funka för dig:

om du väljer förskott ta summan minus frakten

faktura så drar jag bort frakten

kortbetalning så gör jag återbet.



Milla
2012-05-28 - 12:48:21

Försökte under kvällen men det gick inte, så läste ditt svar här nu. (Tryckte även i aktivera..) Och la en beställning, är det okej att du reglerar det? Eller "missade" jag erbjudandet? :)



Ha en toppen måndag!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-28 - 13:43:24

Milla: så konstigt, kanske beror på webläsaren för det var full rulle på koden igår.

Men självklart kan jag reglera det i efterhand skriv bara i meddelandefältet att det är du så jag vet =)



Milla
2012-05-28 - 17:17:00

Tack så mycket! :) Har lagt beställningen och mitt Order ID är 1329..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: