GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Positivitetsfokusering!

2012-05-03 | 17:35:34 | Egocentrerat&Vardagligt



Så där, då var jag och svägerskan hemma igen efter en bokad plåtning i härliga majeftermiddagssolen.
Så härligt med fotografering!

Har haft en mycket effektiv arbetsdag där jag fått mycket gjort och mycket sålt (yey) , en hel del uppmärksamhet på flera håll och kanter, packat massa ordrar, printat en hel del plagg, gjort en hel del inköp, svarat på massor av förfrågningsmail, börjat svara på två intervjuer via mail och dessutom hunnit med en härlig grillad lunch tillsammans med darling.

Idag är en bra dag. Ljus dag med många positiva känslor vilket verkligen behövdes efter allt tungt det senaste.
Sen är det dock sorgligt i sig att se hur många surkartar och bittra(?) människor det finns där ute som inte kan unna någon annan något gott, framgång eller lycka.
Men sånt skiter vi i va?
Positivitetsfokusering!!
Kommentera 6 st

Kommentarer
Moa
2012-05-03 - 20:25:19

Positivitetsfokusering, vilket härligt ord! Det ska jag ta med mig :)

smäm
2012-05-03 - 21:16:57

Vad kul! Helt rätt tänk :)

Johanna
2012-05-03 - 21:45:48

Åh vad härligt! Heja dig :)

IDASWARDROBE.com
2012-05-03 - 23:36:02

Ja, det ska du verkligen inte fokusera på! Fanns ju så mycket positivt att ha i tankarna istället! :)



Kram!

Annster
2012-05-04 - 02:39:54

Fin bild :)

Therese
2012-05-04 - 05:35:19

Härligt och kul när det går lite extra bra :) grattis! Jag håller med finns nog lycka åt alla så ingen ide att vara sur mot andra. Hoppas helgen din blir fin! Här njuter vi lite extra av den sista delen av semestern.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: