GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pocahontas hippie me

2012-05-18 | 09:59:57 | Egocentrerat&Vardagligt


Hej på er blogosfären!

Hoppas ni vaknat till en skön fredag och klämdag!

Jag jobbar för fullt, gör armband och jobbar med Foap.

Måste säga att nagellacket man fick med Chictidningen jag köpte igår, är helt kass. Efter två timmar lossnade det på två fingrar..ok att man kanske inte ska ha för höga förväntningar på lack som följer med en tidning..men en kväll kunde det väl sitta tycker jag.

Nåväl.

Kör väl på nån indian-hippie-look idag jag.

Sovit med flätor inatt, massa döskallearmband runt handleden, mitt favorithalsband runt halsen, väldigt utsvängda jeans, stickad kofta ( återigen var är värmen?) och fårskinnstofflor på fötterna.

Kommentera 2 st

Kommentarer
Grimgoth
2012-05-18 - 11:46:20

Hur kan du frysa i denna värme? :)

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-05-18 - 17:19:50

Himlans fin & glad tjej med vackra armband!



Psst. Jag tror värmen är här på vår balkong, öl i solen låter som en bra plan. Luktar tändvätska från grannar som försöker grilla - nu är det vår.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: